Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

ev media-logo

Ομαλοποιήθηκε η κίνηση στα σούπερ μάρκετ του Καρπενησίου, τι ψωνίζουν περισσότερο οι καταναλωτές

Επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ καταγράφηκε την εβδομάδα 23 έως 29 Μαρτίου 2020, σε σύγκριση με μία εβδομάδα πριν, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI.super-market-arxeio123

Πρόκειται για μείωση που σχετίζεται κυρίως με την πολύ μεγάλη αύξηση των πωλήσεων που είχε καταγραφεί τις δύο προηγούμενες εβδομάδες (κατά 32,6% και κατά 95,7%). Oι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το διάστημα 23-29 Μαρτίου 2020 αυξήθηκαν κατά 11,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Ο τζίρος από 340 κατηγορίες βασικών ειδών σούπερ μάρκετ διαμορφώθηκε την εβδομάδα αυτή σε 124,34 εκατ. ευρώ έναντι 111,54 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι (+11,5%).

Στο Καρπενήσι

Στα σούπερ μάρκετ του Καρπενησίου οι εικόνες… συνωστισμού που είχαν παρατηρηθεί στα μέσα Μαρτίου, κυρίως μετά το κλείσιμο των σχολείων και αργότερα των καταστημάτων, ανήκουν πλέον στο παρελθόν και η καταναλωτική κίνηση έχει ομαλοποιηθεί. Μόνο τα πρωινά του Σαββάτου παρατηρείται αυξημένη κίνηση, σε ελεγχόμενα, όμως επίπεδα.

Τον Μάρτιο οι Καρπενησιώτες έψαχναν… εναγωνίως αντισηπτικά τζελ και μαντηλάκια, καθαρό οινόπνευμα και λοσιόν, προϊόντα όπου είχαν καταγραφεί μεγάλες ελλείψεις και τα ράφια άδειαζαν μέσα σε ελάχιστες ώρες. Πλέον, τα αποθέματα είναι επαρκή, ενώ τέθηκε και πλαφόν αγοράς ανά άτομο -δύο τεμάχια αντιβακτηριδιακών και αντισηπτικών προϊόντων ανά πελάτη.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και η σχετική έρευνα, καθώς τον προηγούμενο μήνα, πανελλαδικά, οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα παραφαρμακευτικά (393,2%), το καθαρό οινόπνευμα (377,9%), τα υγρά μαντηλάκια (357,2%), τα αντισηπτικά μαντηλάκια (341,1%), τα γάντια (236,8%), τα καθαριστικά μπάνιου και κουζίνας (162,3%), η χλωρίνη (158,6%). Πολύ μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε και στα τρόφιμα μακράς διάρκειας, όπως ζυμαρικά, ρύζια και όσπρια, γάλα εβαπορέ, αλεύρια, μαγιά, κατεψυγμένα κ.α.

Σημειώνεται ότι από τις αρχές του έτους έως τις 29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα έχουν ενισχυθεί κατά 13,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019.

(με στοιχεία από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)