Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

ev media-logo

Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, μέσω της τεχνολογίας, για τα ΚΕΠ των δήμων Καρπενησίου και Αγράφων - Τι είναι το myKEPlive

Στο πρόγραμμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης «myKEPlive» εντάχθηκαν οι δήμοι της Ευρυτανίας, προσφέροντας στους δημότες τη δυνατότητα να συναλλάσσονται με τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, μέσω βιντεοκλήσης.kep-online

Τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν και εξ αποστάσεως έχουν, πλέον, φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις του νομού, καθώς τα ΚΕΠ των δήμων Καρπενησίου και Αγράφων περνούν στην ψηφιακή εποχή, διευκολύνοντας τις συναλλαγές με το κοινό και μειώνοντας τη γραφειοκρατία.

Πριν λίγες ημέρες, ανακοινώθηκε η διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάσσει 15 ακόμη δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive, μεταξύ αυτών οι δ. Καρπενησίου και Αγράφων. Η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη από 60 δήμους και 75 ΚΕΠ, ενώ συνολικά έως την 30η Σεπτεμβρίου, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, διεκπεραιώθηκαν 850 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.

Μέσω της ειδικής πλατφόρμας myKEPlive, δίνεται στους πολίτες η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά.

Πώς γίνεται

Συγκεκριμένα, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί με τους κωδικούς TAXISnet στο gov.gr -> Πολίτης και καθημερινότητα ή στο mykeplive.gov.gr. Έπειτα, θα πρέπει να επιλέξει τη θεματική κατηγορία υπηρεσιών για την οποία ενδιαφέρεται να εξυπηρετηθεί, να συμπληρώσει τα στοιχεία και να ολοκληρώσει την κράτησή του. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επιλέξει ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού και την ημέρα του ραντεβού να συνδεθεί με βιντεοκλήση και να εξυπηρετηθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο.kep-online1

Παρεχόμενες υπηρεσίες

Οι υπηρεσίες που παρέχονται αφορούν τα εξής τέσσερα θεματικά πεδία: Διοικητική Πληροφόρηση - Διεκπεραίωση αίτησης (αίτηση, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά -βεβαιώσεις - έγγραφα κ.α.), Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις (διαδικασίες, αδειοδότηση, έναρξη επαγγέλματος παροχής υπηρεσιών, πιστοποιητικά - βεβαιώσεις - έγγραφα κ.α.), Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία (περιλαμβάνει εξυπηρέτηση με γραπτό κείμενο, βιντεοκλήση και εξ αποστάσεως διερμηνεία για αιτήσεις, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά - βεβαιώσεις - έγγραφα κ.α.) και, τέλος, Εξυπηρέτηση από τον δήμο σας (για αιτήσεις προς τον δήμο).