Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2023

ev media-logo

«Θα ήθελα να είμαι ενεργό μέλος της προσπάθειας να γίνει το Καρπενήσι η πόλη που θέλουμε να μένουμε». Συνέντευξη του Βασίλη Φακίτσα

Ως εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος Ευρυτανίας τα τελευταία 4 χρόνια και αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ως Πολιτικός Μηχανικός ο ίδιος και παράλληλα εργαζόμενος στην ΠΕ Ευρυτανίας, εμπλέκεται στη διάρκεια της θητείας του σε μια σειρά μεγάλων έργων στην Ευρυτανία.

Ο Βασίλης Φακίτσας, υποψήφιος πλέον στις Δημοτικές εκλογές του Μαΐου  2019, για δημοτικός σύμβουλος Καρπενησίου στο ψηφοδέλτιο του Νίκου Σουλιώτη, μιλά για τη θητεία του στην Περιφέρεια, τον Κώστα Μπακογιάννη και την απόφασή του να μεταπηδήσει στον δήμο Αθηναίων. "Δεν εγκαταλείπω την περιφέρεια, άλλαξα απλώς ομάδα", δηλώνει και εξηγεί το σχέδιο της ομάδας για τον δήμο τα επόμενα χρόνια.fakitsas-vasilis-arxeio

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΕΡ. Βρισκόμαστε στο τέλος της θητείας σας στην Περιφέρεια. Απολογιστικά, ποιο είναι εν συντομία το έργο το οποίο επιτελέστηκε;

ΑΠ. Δύσκολο να απαντηθεί αυτό το ερώτημα με συντομία. Αυτό εξάλλου που χαρακτηρίζει τη διοίκηση της ΠΣΤΕ από την ομάδα του Κώστα Μπακογιάννη είναι το γεγονός, ότι δεν φοβηθήκαμε να ασχοληθούμε και να ανοίξουμε όλα τα σημαντικά θέματα, μη θεωρώντας τίποτε ταμπού. Η θέση μου ως αντιπροέδρου της Οικονομικής Επιτροπής της ΠΣΤΕ, μου επιτρέπει να έχω μια σφαιρική γνώση όλων των θεμάτων και του τρόπου λειτουργίας. Συνολικά, βρίσκονται σε εξέλιξη 788 έργα με προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 462 εκ. ευρώ, σε όλη την Περιφέρεια και αναδειχθήκαμε και 1η Περιφέρεια σε απορροφητικότητα στο ΕΣΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Μην ξεχνάμε ότι ειδικά για την Ευρυτανία υλοποιείται ένα τεχνικό πρόγραμμα 115εκ. ευρώ, το μεγαλύτερο τεχνικό πρόγραμμα που έχει πραγματοποιηθεί στον νομό μας ποτέ. Ενδεικτικά να αναφέρω κάποια σημαντικά έργα σε επίπεδο Περιφέρειας: δώσαμε λύση στο φλέγον θέμα της εξυγίανσης του Ασωπού. Ένα ζήτημα εθνικής σημασίας που απαίτησε πολλές διαβουλεύσεις και ένα σοβαρό σχεδιασμό, για να οδηγήσει τελικά σε ένα έργο 251εκ. ευρώ. Η κατασκευή δικτύου παροχής φυσικού αερίου στις 6 μεγαλύτερες πόλεις της ΠΣΤΕ, φυσικά και στο Καρπενήσι. Ένα έργο 47,3εκ. ευρώ, που ελπίζουμε να έχει ολοκληρωθεί ως το 2021. Η ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου Νοσοκομείου Χαλκίδας, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 71εκ. ευρώ.

Πέρα όμως από τα μεγάλα τεχνικά έργα, που είναι ορατά σε όλους μας, υλοποιούνται και κοινωνικές δράσεις και δράσεις προβολής. Χτίσαμε από το μηδέν την κοινωνική δομή «Γέφυρα», μια δομή που καταπολεμά την ανισότητα, για την ενίσχυση των συμπολιτών μας που η οικονομική κρίση σπρώχνει στο περιθώριο, ειδικά για την Ευρυτανία ο αριθμός των ωφελουμένων από το πρόγραμμα ανέρχεται στους 281. Συμμετέχουμε οργανωμένα σε Τουριστικές εκθέσεις, εντός και εκτός Ελλάδος μαζί με τους ξενοδόχους μας, με τους οποίους έχουμε μία άριστη συνεργασία, μια ενέργεια που απέφερε καρπούς, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, η Περιφέρειά μας είναι 1η σε αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων για το 1ο εξάμηνο του 2018. Επίσης σε συνεργασία με το «ΔΙΑΖΩΜΑ» σχεδιάσαμε τις πολιτιστικές διαδρομές της ΠΣΤΕ για την ανάδειξη των σημαντικότερων μνημείων μας.fakitsas-mpakogiannis1

Με τον Κώστα Μπακογιάννη στο έργο ανάπλασης του Πάρκου Απόδημων Ευρυτάνων

ΕΡ. Ως Περιφερειακός Σύμβουλος Ευρυτανίας, αλλά και ως Μηχανικός, εργαζόμενος στην Τεχνική Υπηρεσία της Ευρυτανίας, έχετε εμπλακεί σε μεγάλα έργα στο νομό. Μπορείτε να μας πείτε ορισμένα που ξεχωρίζετε από αυτά;

ΑΠ. Πράγματι, είχα την τιμή και την ευθύνη να διαχειριστώ κάποια projects εξαρχής και να επιβλέψω ορισμένα από τα μεγαλύτερα έργα στον Νομό Ευρυτανίας και εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη μας, τον Κώστα Μπακογιάννη, για την εμπιστοσύνη που επέδειξε και συνεχίζει να επιδεικνύει στο πρόσωπό μου, με απαρχή τη συνεργασία μας για την Ανάπλαση Ι το 2011. Το πρώτο και σημαντικότερο φυσικά έργο που ξεχωρίζω είναι η μελέτη, ή πιο σωστά οι μελέτες, καθώς υπάρχουν ξεχωριστά διακριτά τμήματα, για τον δρόμο Λαμία-Καρπενήσι (…).

Το δεύτερο είναι η ριζική αναβάθμιση του χιονοδρομικού κέντρου Καρπενησίου (Χ.Κ.Κ.), ένα έργο 5,5εκ. ευρώ, ενταγμένο στο ΠΔΕ της Περιφέρειας και το οποίο έπρεπε να είχε γίνει 20 χρόνια πριν, ώστε να είχε αποφευχθεί η απαξίωση του Χ.Κ. λόγω της υποβάθμισης των υποδομών του, αλλά και της αύξησης του ανταγωνισμού (σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 22 Χιονοδρομικά Κέντρα). Το έργο χωρίζεται σε τρία υποέργα. Το πρώτο με προϋπολογισμό 1,5εκ. ευρώ αφορά στην επισκευή, τη συντήρηση και την αναβάθμιση όλων των αναβατήρων του Χ.Κ.Κ., το οποίο ήδη υλοποιείται. Το δεύτερο υποέργο, αφορά στην αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Χ.Κ.Κ. και είναι προϋπολογισμού 2,75εκ. ευρώ. Σημαντικό εδώ είναι να τονίσω την τεράστια συνδρομή του αλησμόνητου φίλου Κώστα Λιάπη, ο οποίος επωμίστηκε το κόστος για τις αρχιτεκτονικές και τις ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες και μας τις παρέδωσε 2 ημέρες πριν τον τραγικό θάνατό του. Το υποέργο αυτό, έχει ήδη δημοπρατηθεί. Το τρίτο υποέργο προϋπολογισμού 1,1εκ. ευρώ, αφορά στην τοποθέτηση συστήματος τεχνητής χιόνωσης για την πίστα του ΘΗΣΕΑ και βρισκόμαστε στο στάδιο της οριστικής μελέτης.

Το τρίτο έργο που ξεχωρίζω, είναι η κατεδάφιση και στη συνέχεια η μετατροπή σε υπόγειο πάρκινγκ, του γνωστού γιαπιού που στοιχειώνει την πόλη μας για δεκαετίες. Ένα έργο ενταγμένο στο ΠΔΕ με προϋπολογισμό 4εκ. ευρώ. Η διαδικασία ήταν δύσκολη και χρονοβόρα. Αρχίσαμε με την αγορά του ακινήτου από τους ιδιοκτήτες και συνεχίσαμε με τη σύνταξη των μελετών και τη λήψη των αδειών. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, να έχουμε δημοπρατήσει το έργο της κατεδάφισης και το καλοκαίρι, θα αρχίσουν οι εργασίες. Το επόμενο έργο που ξεχωρίζω, είναι το έργο της ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου του 1ου Γυμνασίου - Γ. Λυκείου. Είναι ένα έργο 2εκ. ευρώ το οποίο ήδη υλοποιείται και μετατρέπει τον απαξιωμένο πλέον περιβάλλοντα χώρο των σχολείων αυτών, σε έναν ιδεατό χώρο για μάθηση και άθληση, διαχωρίζοντας τις αθλητικές εγκαταστάσεις, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούνται και από τους δημότες. Επίσης στα πλαίσια του έργου αυτού τοποθετήσαμε και 47 διαδραστικούς πίνακες τελευταίας τεχνολογίας, σε όλα τα σχολεία του Δήμου Καρπενησίου, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Τέλος δεν μπορώ να μην ξεχωρίσω, το έργο της ανάδειξης του μνημείου της παλαιοχριστιανικής Βασιλικής του Αγίου Λεωνίδη στο Κλαυσί του 6ου αι. μ.Χ. προϋπολογισμού 1,8εκ. ευρώ. Αυτό είναι ένα project το οποίο ξεκινήσαμε από την εποχή που ήμουν στον Δήμο Καρπενησίου το 2012 και αφορά στην κατασκευή ενός διάφανου κελύφους, που θα επιτρέπει την ανάδειξη και την προστασία του σημαντικότερου μνημείου του νομού μας. Από το 2012 εργαζόμαστε ακατάπαυστα, σε συνεργασία με την Εφορία Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας - Ευρυτανίας για να κάνουμε τις απαλλοτριώσεις, να συντάξουμε τις μελέτες, να κάνουμε τις απαραίτητες ανασκαφικές έρευνες και να λάβουμε τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις από το ΚΑΣ. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, γιατί σύντομα παίρνουμε τις τελικές εγκρίσεις και το έργο θα δημοπρατηθεί.

ΕΡ. Πολύς λόγος γίνεται για τον δρόμο Λαμία - Καρπενήσι. Εσείς είστε στην επιτροπή ανάθεσης της μελέτης του Υπουργείου, άρα έχετε πλήρη γνώση του θέματος. Πού βρίσκεται σήμερα η εξέλιξη της μελέτης του έργου;

ΑΠ. Είναι μεγάλο στοίχημα για όλους μας και ιδιαίτερα για τον Κώστα Μπακογιάννη. Θα μου επιτρέψετε εδώ μία αναδρομή στα γεγονότα, για την ενημέρωση του κοινού. Όταν αναλάβαμε τη διοίκηση της Περιφέρειας, η πρώτη σύσκεψη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη, παρουσία και του Δημάρχου Νίκου Σουλιώτη, ήταν για να δούμε τις υπάρχουσες μελέτες και του δρόμου Λαμία-Καρπενήσι. Προς μεγάλη μας έκπληξη τότε, μάθαμε ότι πλην του τμήματος της παράκαμψης της Μακρακώμης, καμία από τις άλλες μελέτες δεν πληρούσε τις προδιαγραφές των ΟΜΟΕ για τα δημόσια έργα.

Με μεγάλη προσπάθεια ο Περιφερειάρχης πέτυχε σε συνεργασία με το Υπουργείο να δημοπρατηθεί η μελέτη του τμήματος Νεοχωράκι - σήραγγα Τυμφρηστού προϋπολογισμού 5,5εκ. ευρώ τον Νοέμβριο του 2016 και μάλιστα η επιτροπή διαγωνισμού να αποτελείται και από μηχανικούς της Περιφέρειας -εξ ου και η δική μου συμμετοχή. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 14 συμπράξεις μελετητικών γραφείων. Εξ αυτών μετά από αξιολόγηση των δικαιολογητικών τους, των τεχνικών τους προτάσεων αλλά και των τεχνικών ικανοτήτων των γραφείων (στελέχωση, εμπειρία, εξοπλισμός) από την επιτροπή οι τρεις πρώτοι προχώρησαν στο 2ο στάδιο, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης. Φυσικά υπήρχαν ενστάσεις και καθυστερήσεις λόγω των ενστάσεων που έγιναν και των χρονοβόρων διαδικασιών του Υπουργείου. Σε αυτούς τους τρεις δόθηκε διάστημα 2 μηνών, σύμφωνα και με την διακήρυξη, να παραδώσουν προκαταρτικές μελέτες οδοποιίας, υδραυλικές, γεωτεχνικές και περιβαλλοντικές, μελετώντας και από τρεις τουλάχιστον εναλλακτικές διαδρομές. Αυτές παραδόθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου.

Στην επιτροπή πλέον αξιολογούμε τις προτάσεις τους οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον και διαφοροποιούνται σημαντικά μεταξύ τους και ελπίζουμε στους επόμενους δύο μήνες να έχουμε ολοκληρώσει το έργο μας, για να προκύψει ο τελικός ανάδοχος μελετητής, ο οποίος θα έχει περιθώριο δύο ετών για την σύνταξη των μελετών. Ακόμη ως Περιφέρεια δρομολογούμε την δημοπράτηση των μελετών και για το τμήμα Σταυρός - Καστρί και Μακρακώμη - Νεοχωράκι, συνάπτοντας εντός των προσεχών ημερών τις προγραμματικές συμβάσεις με το Υπουργείο, ώστε να ολοκληρωθεί μελετητικά ολόκληρος ο άξονας Λαμία-Καρπενήσι. Στην συνέχεια με την ολοκλήρωση των μελετών τα έργα θα δημοπρατηθούν αφού ενταχθούν στο ΕΣΠΑ.

ΕΡ. Αποφασίσατε να εγκαταλείψετε την Περιφέρεια και να είστε Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Καρπενησίου, δίπλα στον Νίκο Σουλιώτη. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σε αυτή σας την επιλογή;

ΑΠ. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Το Καρπενήσι είναι η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Η Περιφέρεια όπως και ο Δήμος είναι για μένα η οικογένειά μου. Στον Δήμο ανδρώθηκα επαγγελματικά και στη συνέχεια εμπλούτισα περαιτέρω τις γνώσεις μου και απέκτησα σημαντικές εμπειρίες στην Περιφέρεια. Δήμος και Περιφέρεια την πενταετία που πέρασε λειτουργήσαμε σαν μια ομάδα, καθώς η κοινή μας αφετηρία από την δημαρχία του Κώστα Μπακογιάννη δημιούργησε αυτές τις προϋποθέσεις και αυτό έφερε τελικά κατά τη γνώμη μου, ένα αποτέλεσμα με θετικό πρόσημο για τον τόπο. Όμως ο Δήμος έχει μια άλλη γοητεία, καθώς τα αποτελέσματα της δουλειάς είναι πιο άμεσα και απτά, υπάρχει πιο έντονη αλληλεπίδραση. Έτσι, όταν μου έγινε η πρόταση από τον Νίκο Σουλιώτη -με τον οποίο μας συνδέει μια στενή φιλία και αμοιβαία εκτίμηση- να κατέλθω στις εκλογές ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, το θεώρησα ιδιαίτερα τιμητικό και αποδέχτηκα αμέσως. Εξάλλου η διαδρομή μου στην Περιφέρεια και γενικότερα η ενασχόληση μου, δεν τελειώνουν εδώ, καθώς εξακολουθώ να είμαι υπάλληλός της. Δεν θεωρώ λοιπόν ότι εγκαταλείπω κάτι, όπως το θέσατε στο ερώτημά σας, απλά αλλάζω θέση στην ίδια ομάδα και ελπίζω και ο κόσμος να με στηρίξει στην επιλογή μου αυτή. Μέχρι τώρα πάντως η θετική ανταπόκριση των φίλων και των γνωστών, πέραν του ότι με συγκινεί ιδιαίτερα, συναινεί στην ορθότητα της απόφασής μου.

ΕΡ. Εργαστήκατε τα προηγούμενα χρόνια με τον Κώστα Μπακογιάννη, τον Άρη Τάσιο αλλά και τον νέο Υποψήφιο Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας τον Φάνη Σπανό. Πώς σχολιάζετε στη δουλειά του, τον καθένα ξεχωριστά;

ΑΠ. Επειδή και οι τρεις είναι, εκτός από συνεργάτες και φίλοι μου, θα προσπαθήσω να είμαι φειδωλός στις εκφράσεις μου. Ο Κώστας Μπακογιάννης είναι αναμφίβολα ένας χαρισματικός άνθρωπος, με τεράστιες γνώσεις, εργασιομανής και τελειομανής που επιτρέπει όμως στους συνεργάτες του να δουλεύουν και να δημιουργούν, μέσα στο πλαίσιο σιγουριάς που αποπνέει η παρουσία του. Με αυτό τον τρόπο κατορθώνει και ‘’παίρνει’’ το 110% από όλους τους συνεργάτες του.

Για τον Άρη Τασιό η λέξη τεχνοκράτης είναι η πρώτη που έρχεται στο μυαλό όποιου τον γνωρίζει. Όμως η λέξη αυτή, ενώ έχει παρεξηγηθεί και κακοποιηθεί πολλές φορές στο παρελθόν, στο πρόσωπο του Άρη επαναπροσδιορίζεται και σημαίνει κάποιον που είναι γνώστης της διοίκησης, δραστήριος και τελικά αποδοτικός. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψω να πω ότι ο Άρης είναι και ένας εξαιρετικός και δοτικός άνθρωπος.

Ο Φάνης Σπανός είναι ένας νέος, αλλά ταυτόχρονα έμπειρος αυτοδιοικητικός με περίσσια επιστημονική επάρκεια, εργατικότητα και διάθεση να προσφέρει για το καλό όλης της Περιφέρειας. Ο Φάνης είναι η ήρεμη δύναμη, ένας άνθρωπος ικανός να ανταπεξέλθει σε κάθε δυσκολία που θα παρουσιαστεί μπροστά του. Ταυτόχρονα αποτελεί και μία εγγυημένη συνέχεια της ομάδας του Κώστα Μπακογιάννη. Η επιλογή της ομάδας μας, να βγει ο Φάνης μπροστά και να αναλάβει το δύσκολο αυτό φορτίο, είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθεί στον απόλυτο βαθμό με την εκλογή του.

ΕΡ. Τώρα στον Δήμο Καρπενησίου. Ήσασταν και ένας από τους επιβλέποντες μηχανικούς στο έργο της Αστικής Ανάπλασης. Περνώντας τα χρόνια θεωρείται το έργο ότι βοήθησε την τοπική οικονομία; Μπορούν να γίνουν κάποιες διορθώσεις; Παράλληλα, βλέπουμε ότι υπάρχουν και πολλές κακοτεχνίες στο έργο, το οποίο ακόμη δεν έχει παραληφθεί από τον Δήμο, ακριβώς για αυτόν το λόγο. Πώς τα σχολιάζετε όλα αυτά;

ΑΠ. Όταν μιλάμε για την Ανάπλαση του Καρπενησίου πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη πόσο γενναία ήταν η απόφαση της τότε δημοτικής αρχής να αναλάβει ένα τόσο μεγάλο ρίσκο και ένα δύσκολο στην διαχείρισή του έργο, καθώς ουσιαστικά άλλαζε τις ζωές και τις συνήθειες όλων των δημοτών. Η γνώμη μου είναι πως το ρίσκο απέδωσε και άλλαξε τις ζωές και τις συνήθειες όλων, προς το καλύτερο. Το ότι βοήθησε την τοπική οικονομία επίσης το θεωρώ δεδομένο, απλά αυτό δεν μπορεί να αποτιμηθεί σε όλο του το εύρος μέσα σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε. Από αυτό τον φαύλο κύκλο των ερωτημάτων και των αμφισβητήσεων που κι εγώ γίνομαι αποδέκτης, η απάντηση έρχεται με δύο απλές ερωτήσεις: Πόσο χειρότερα θα ήταν τα πράγματα εάν δεν είχε γίνει η Ανάπλαση; Θα είχαμε περισσότερους επισκέπτες;fakitsas-vasilis-anaplasi2

Επιθεωρώντας τα έργα της Αστικής ανάπλασης στο Καρπενήσι 

Νομίζω ότι η απάντηση είναι αυτονόητη. Τώρα όσον αφορά στις διορθώσεις, η πρώτη διόρθωση που θα έκανα θα ήταν η αύξηση των θέσεων στάθμευσης κοντά στην πλατεία, μια αύξηση που έχει ήδη δρομολογηθεί με την κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ στον χώρο του γιαπιού και που με το πέρας του έργου θα προσφέρει άλλες 70 περίπου θέσεις στάθμευσης. Ακόμη θεωρώ ότι πρέπει να εξετάσουμε σε συνεργασία με την Τροχαία και το θέμα της επαναφοράς της συνεχούς αστυνόμευσης στο κέντρο, σε ρόλο όμως διαχειριστή και όχι στη λογική να κόβουμε κλήσεις, καθώς, καλώς ή κακώς, όλοι παρουσιάζουμε κάποια μικρή παραβατική συμπεριφορά, προκαλώντας προβλήματα στα διερχόμενα μεγάλα κυρίως οχήματα, λεωφορεία κ.λ.π. Μην ξεχνάμε ότι η Ανάπλαση είχε σχεδιαστεί με δεδομένη την ύπαρξη δημοτικής αστυνομίας η οποία στη συνέχεια διαλύθηκε.

Όσον αφορά στις κακοτεχνίες, θα έλεγα να μην μεγεθύνουμε το πρόβλημα παραπάνω από την πραγματικό του μέγεθος. Σε ένα έργο προϋπολογισμού 3,2εκ ευρώ οι καθιζήσεις-κακοτεχνίες, που προφανώς και είναι ευθύνη του εργολάβου, ήταν της τάξης των 10 χιλιάδων ευρώ το πολύ, σε συγκεκριμένα σημεία που υπήρχε αστοχία των κονιαμάτων διάστρωσης. Αυτά διορθώνονται εύκολα. Εξάλλου για ένα έργο τόσο πρωτοποριακό όπως η ανάπλαση, το γεγονός ότι η μόνη μας αστοχία αφορά σε κάποια κονιάματα και όχι στα πολύ πιο πολύπλοκα συστήματα αποπάγωσης, φωτισμού, υδρεύσεων και αποχετεύσεων, για μένα συνιστά επιτυχία.

ΕΡ. Με τον Νίκο Σουλιώτη ως δήμαρχο στη νέα θητεία, τι προσδοκάτε από τη νέα αυτή συνεργασία σας για το Καρπενήσι;

ΑΠ. Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι για να προσφέρεις πραγματικά στην τοπική αυτοδιοίκηση, στην πόλη σου, δεν φτάνει μόνο η αγάπη για τον τόπο μας, αλλά χρειάζεται και γνώση. Γνωρίζοντας τόσα χρόνια, τον τρόπο δουλειάς του Δήμου και της Περιφέρειας και έχοντας ούτως ή άλλως μια μακροχρόνια φιλία και συνεργασία με τον Νίκο Σουλιώτη και την ομάδα του, πιστεύω ότι θα συμβάλλω αποδοτικά στην εξέλιξη της πόλης στην κατεύθυνση που θέλουμε.

Θα εκμεταλλευτώ την ερώτησή σας για να μοιραστώ και μια κρυφή μου προσδοκία: να μετέχω με όλη μου τη δυναμική σε ένα συνεχόμενο διάλογο με τους νέους και νέες του τόπου μας, για να συνδιαμορφώνουμε καθημερινά το μέλλον της πόλης μας. Αυτό θα μας επιτρέψει να αποτρέψουμε την περαιτέρω ερημοποίηση, που αποτελεί το μεγαλύτερο μας πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, και να ενισχύσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και των χωριών μας. Θα ήθελα να είμαι ενεργό μέλος της προσπάθειας να γίνει το Καρπενήσι, η πόλη που θέλουμε να μένουμε!

fakitsas-souliotis-seoul1

 Με τον δήμαρχο Καρπενησίου στη Σεούλ, παραλαμβάνοντας το αρχιτεκτονικό βραβείο για την Αστική Ανάπλαση Καρπενησίου